Matbuattan:Azersun Holding’i ziyaret

Amerikanın yüksek öğretim kurumlarından biri olan Pensilvanya Üniversitesinin profesörleri Refik Çolpan ve Oya Çolpan Azersun Holding’in misafiri olmuştur. Görüşmede onların arkadaşları Qafqaz Üniversitesinin Rektörü Prof. Ahmet Saniç ve Prorektör Tayyar Mustafayev de bulunmuştur.
Görüşmede Azersun Holding Halkla İlişkiler ve Sosyal Yardım Bölümünün müdürü Kazım Babayev, Eğitim bölümü müdürü Şahnaz Aras, İnsan Kaynakları Bölümü müdürü Zülfiye Karayeva, Bölüm müdürü Bahadur Memmedov ve başuzman İhtiyar Abdullayev de bulunmuştur.
Misafirler ilk olara Eğitim Şubesinin 2008–2009 yıllarında gerçekleştirdiği çalışmalar hakkında bilgi aldılar. Onlar bir yıl içerisinde bütün Holding kurumlarını içeren eğitim programlarının kalitesi ve eğitimlerde katılan çalışanların aktiflikleri hakkında geniş şekilde bilgilendirildiler.
Pensilvanya Universitesinin profesörleri Refik Çolpan ve Oya Çolpan Azersun Holding’in Yönetim Kurulu Başkanı Abdolbari Goozal beyle de görüştüler. Sayın Abdolbari Goozal misafirlerle görüşmeden dolayı çok memnun olduğunu bildirerek, bilim ve eğitime her zaman büyük önem verdiğini dile getirmiştir.
Eğitim ile ilgili yenilikleri sürekli izleyen Holding Başkanı Abdolbari Goozal bey Pensilvanya Üniversitesi ile işbirliğine olumlu baktığını, gelecekte inşasına başlanacak Hayal Adası sitesi için düşünülen uluslar arası eğitim kurumunun dünyanın öncü eğitim merkezleri ile işbirliğinin planlandığını bildirmiştir. Görüşme sırasında Sayın Abdolbari Goozal Qafqaz Üniversitesinin Rektörü Ahmet Saniç’le görüş alışverişinde bulunmuştur.
Prof. Refik Çolpan 1966 yılında İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesini bitirmiş, 1970 yılında Pitsburg Üniversitesi’nde Kamu Yönetimi alanında yüksek lisans yapmıştır. Refik Çolpan 1987 yılından bu tarafa Pensilvanya Üniversitesinde Yönetim Bilimi bölümü başkanlığı yapmaktadır. Profesör Oya Çolpan’da bu nüfuzlu üniversitede çalışmaktadır.

http://www.azersun.com.tr/tr_news96.asp


Bu blogdaki popüler yayınlar

Azerbaijan - GOV - Azerbaijan to Host an International ICT Conference

Özəl və dövlət ali təhsil məktəbləri arasındakı fərq

Ən yüksək keçid balı Qafqaz Universitetinin birinci qrupuna daxil olan kompüter mühəndisliyi ixtisasındadır